
Volledig inzicht
in planning en
opdrachten
Bij Utilio geloven we in snel, direct en gemakkelijk. We werken daarom zoveel mogelijk digitaal. Via ons online platform komen uw opdrachten real-time bij ons binnen en worden ze direct ingepland. U heeft inzicht in onze planning en weet precies door wie en wanneer uw opdrachten worden uitgevoerd.
Contact opnemenVolledige controle

Alle opdrachten in beeld
Via ons online platform heeft u een altijd actueel overzicht van uw opdrachten en de status ervan. Servicerapporten zijn direct na het bezoek in te zien.

Ratingsysteem
Bij Utilio werken alleen de allerbeste specialisten. Via ons ratingsysteem heeft u inzicht in het kwaliteitsniveau van iedere specialist en de beoordeling van onze specialisten door uw klanten.

Vertrouwen op kwaliteit
Om de kwaliteit van onze services op topniveau te houden selecteren wij onze specialisten persoonlijk en nemen zij verplicht deel aan het Utilio-opleidingsprogramma.

Maximaal gemak
voor uw klanten
Onze dienstverlening is volledig afgestemd op de behoefte van uw klanten en zo veel mogelijk digitaal. Opdrachten kunnen 24/7 via een online platform of de app aangemeld worden. Via de site en de app hebben uw klanten inzicht in de actuele status van hun aanvraag en de planning. Tevens krijgen ze de foto en naam te zien van de specialist die komt en kunnen ze op de dag van uitvoering precies volgen wanneer de specialist er zal zijn.
Contact opnemen
Benieuwd hoe jij
en jouw monteurs
efficient & makkelijk
kunnen werken?
Opdrachtgever
Ook bouwen op het betrouwbaarste netwerk van connectivity-specialisten in Nederland?
Vraag demo aanVeelgestelde vragen
-
Waar kan ik de App vinden?
-
Wat moet ik doen als ik als monteur een nieuw telefoonnummer krijg?Een nieuw telefoonnummer kan je via je profielpagina in de Utilio App aanpassen. Let op: je krijgt dan een bevestigingscode via SMS. Het is niet mogelijk meerdere telefoonnummers op te geven per monteur.
-
Kan ik als monteur ook een andere locatie dan mijn thuis locatie toevoegen als gewenste start locatie?Het is mogelijk dat je thuislocatie niet je startlocatie is. Of dat je nu tijdelijk ergens anders verblijft of niet in je eigen woonplaats wil werken, het is mogelijk om dit in de Utilio App aan te passen op je profielpagina.
-
Ik heb me aangemeld voor Utilio maar krijg geen opdrachten?We nemen spoedig contact met je op! Na je aanmeling vindt er een persoonlijk gesprek plaats. We willen samen kijken of we bij elkaar passen. Tijdens dit persoonlijk gesprek zullen we ingaan op jouw Skills. Zodra je Skills in orde zijn zetten wij je open voor opdrachten. Vanaf dat moment kan je opdrachten ontvangen.
-
Utilio werkt met selfbilling, wat is dat?Nadat een opdracht "compleet afgerond" is zal deze automatisch aan Utilio worden gefactureerd met de afgesproken prijzen vanuit jouw naam. Dit houdt in dat Utilio een factuur stuurt aan Utilio en een kopie aan jou. [voor je eigen administratie]. Mocht er iets niet kloppen aan de factuur die we voor jou maken dan horen we dat graag zo spoedig mogelijk maar uiterlijk binnen 7 dagen.
-
Wanneer krijg ik betaald voor mijn werkzaamheden?Werkzaamheden die je uitgevoerd hebt zullen de week na uitvoering via selfbilling worden gefactureerd, hier hoef je niets voor te doen. Onze betaaltermijn voor de facturen is 7 dagen.
-
Waarom kan de klant een profielfoto van mij zien?Wij werken bij de consumenten thuis en willen voor identificatie en veiligheid vooraf laten zien wie er aan de deur komt.
-
Mag ik ook eigen werkzaamheden blijven uitvoeren naast mijn werkzaamheden binnen Utilio?Als je een eigen bedrijf hebt gaan we ervan uit dat je ook eigen klanten hebt. Klanten die via onze opdrachtgevers geholpen worden kunnen pas na schriftelijke goedkeuring tot je eigen klanten toetreden. Het actief verkopen van zaken buiten de menukaart van de opdrachtgever is dan ook niet toegestaan.
-
Werken voor grote opdrachtgevers?Utilio zorgt voor werk bij grote opdrachtgevers. Dit kan zorgen voor een basisinkomen en mooie opdrachten. Deze opdrachten kunnen wij aanbieden aan "Utiliers". De diversiteit van opdrachten zullen toenemen en er zullen meer opdrachtgevers zich aansluiten. Als je meerdere Skills bezit kan dit ervoor zorgen dat je in je eigen omgeving je opdrachten kan uitvoeren en zo je tijd efficient benut.
-
Hoe weet ik welke opdrachten ik uitgevoerd heb?In de Utilio app kan je, via de knop in de linkerbovenhoek, naar het basismenu gaan en op "Historie" drukken. Hier zie je al je uitgevoerde opdrachten. Daarnaast staan op elke selfbilling factuur de uitgevoerde orders.
Neem vandaag contact op
Interesse in Utilio? Vragen over onze dienstverlening? Neem vandaag nog contact op! Er is altijd iemand beschikbaar.
088-186 0130
info@utilio.nl

Stationstraat 11
7607 GX Almelo