Sluit je aan

Snel en gemakkelijk
de leukste opdrachten

Je business volledig
in de app

Als specialist bij Utilio heb je snel, direct en zonder rompslomp toegang tot de leukste connectivity-opdrachten. Het enige wat je nodig hebt is de Utilio app. Je bepaalt zelf op welke opdrachten je reageert. Zodra de opdracht aan jou is toegewezen, krijg je via de app toegang tot alle informatie die je nodig hebt. Na afronding van de opdracht wordt jouw opdracht automatisch aan ons gefactureerd.

Wij geven jou

Volledige controle

Claim opdrachten

In de app worden continu nieuwe opdrachten aangeboden. Zie je een opdracht die past in jouw agenda? Claim deze dan direct. Je kunt maximaal 4 opdrachten per dag claimen.

Dag tot dag overzicht

In de app zie je per dag welke opdrachten er voor jou op het programma staan, inclusief alle informatie die je nodig hebt om de opdracht goed uit te voeren.

Volledige opdrachtafwikkeling

Utilio helpt je niet alleen aan de leukste opdrachten, maar neemt je ook de planning en facturatie uit handen. Na afronding van de opdracht wordt deze automatisch aan ons gefactureerd.

Laat geen opdracht
meer aan je voorbij gaan

Een goed gevulde agenda op de momenten dat het jou past. Dat kan met Utilio! Met de push-berichten van de Utilio-app weet je zeker dat je geen enkele opdracht meer mist. Het enige wat jij hoeft te doen is de opdracht als eerste claimen in de app. Krijg je de opdracht? Dan doen wij de rest. Plannen en factureren, Utilio neemt het jou allemaal uit handen.

Contact opnemen
Aansluiten als

Specialist

Ook toegang tot de leukste connectivity-opdrachten in jouw buurt?

Meld je aan
Wij geven alvast antwoord op

Veelgestelde vragen

  • Waar kan ik de App vinden?
    De App is te vinden in de Google Playstore en Apple Appstore, wij ondersteunen geen windows. Voor de Google Playstore kunt u HIER klikken en voor de Apple Appstore HIER.
  • Wat moet ik doen als ik als monteur een nieuw telefoonnummer krijg?
    Een nieuw telefoonnummer kan je via je profielpagina in de Utilio App aanpassen. Let op: je krijgt dan een bevestigingscode via SMS. Het is niet mogelijk meerdere telefoonnummers op te geven per monteur.
  • Kan ik als monteur ook een andere locatie dan mijn thuis locatie toevoegen als gewenste start locatie?
    Het is mogelijk dat je thuislocatie niet je startlocatie is. Of dat je nu tijdelijk ergens anders verblijft of niet in je eigen woonplaats wil werken, het is mogelijk om dit in de Utilio App aan te passen op je profielpagina.
  • Ik heb me aangemeld voor Utilio maar krijg geen opdrachten?
    We nemen spoedig contact met je op! Na je aanmeling vindt er een persoonlijk gesprek plaats. We willen samen kijken of we bij elkaar passen. Tijdens dit persoonlijk gesprek zullen we ingaan op jouw Skills. Zodra je Skills in orde zijn zetten wij je open voor opdrachten. Vanaf dat moment kan je opdrachten ontvangen.
  • Utilio werkt met selfbilling, wat is dat?
    Nadat een opdracht "compleet afgerond" is zal deze automatisch aan Utilio worden gefactureerd met de afgesproken prijzen vanuit jouw naam. Dit houdt in dat Utilio een factuur stuurt aan Utilio en een kopie aan jou. [voor je eigen administratie]. Mocht er iets niet kloppen aan de factuur die we voor jou maken dan horen we dat graag zo spoedig mogelijk maar uiterlijk binnen 7 dagen.
  • Wanneer krijg ik betaald voor mijn werkzaamheden?
    Werkzaamheden die je uitgevoerd hebt zullen de week na uitvoering via selfbilling worden gefactureerd, hier hoef je niets voor te doen. Onze betaaltermijn voor de facturen is 7 dagen.
  • Waarom kan de klant een profielfoto van mij zien?
    Wij werken bij de consumenten thuis en willen voor identificatie en veiligheid vooraf laten zien wie er aan de deur komt.
  • Mag ik ook eigen werkzaamheden blijven uitvoeren naast mijn werkzaamheden binnen Utilio?
    Als je een eigen bedrijf hebt gaan we ervan uit dat je ook eigen klanten hebt. Klanten die via onze opdrachtgevers geholpen worden kunnen pas na schriftelijke goedkeuring tot je eigen klanten toetreden. Het actief verkopen van zaken buiten de menukaart van de opdrachtgever is dan ook niet toegestaan.
  • Werken voor grote opdrachtgevers?
    Utilio zorgt voor werk bij grote opdrachtgevers. Dit kan zorgen voor een basisinkomen en mooie opdrachten. Deze opdrachten kunnen wij aanbieden aan "Utiliers". De diversiteit van opdrachten zullen toenemen en er zullen meer opdrachtgevers zich aansluiten. Als je meerdere Skills bezit kan dit ervoor zorgen dat je in je eigen omgeving je opdrachten kan uitvoeren en zo je tijd efficient benut.
  • Hoe weet ik welke opdrachten ik uitgevoerd heb?
    In de Utilio app kan je, via de knop in de linkerbovenhoek, naar het basismenu gaan en op "Historie" drukken. Hier zie je al je uitgevoerde opdrachten. Daarnaast staan op elke selfbilling factuur de uitgevoerde orders.
Een afspraak maken?

Neem vandaag contact op

Interesse in Utilio? Vragen over onze dienstverlening? Neem vandaag nog contact op! Er is altijd iemand beschikbaar.

Telefoonnummer
088-186 0130
E-mailadres
Contactgegevens
Utilio
Stationstraat 11
7607 GX Almelo
Velden met een * zijn verplicht